Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022

Γιατί αργούμε στα ραντεβού μας? Πώς να μην αργείς!

 Σε αυτό το άρθρο θα βρούμε τους τρόπους για να είμαστε στην ώρα μας!


Θα σας μιλήσω από προσωπική εμπειρία, καθώς για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, αργούσα στα ραντεβού μου και δεν ήμουν σχεδόν ποτέ πουθενά στην ώρα μου. Τελικά, ανακάλυψα τι είναι αυτό που φταίει και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας, με την ελπίδα να βοηθήσω κάποιον αναγνώστη.

Όμως πρώτα ας δούμε το γιατί αργούμε στα ραντεβού μας!

Ένας από τους λόγους που αργούμε είναι γιατί ίσως πραγματικά ΔΕΝ θέλουμε να πάμε εκεί που είναι να πάμε. Αυτός είναι και ο κυριότερος και βασικός λόγος που αργούμε. Δε θέλουμε να πάμε στη δουλειά μας, δε θέλουμε να πάμε στη βόλτα που ίσως υπάρχει κάποιος ανεπιθύμητος στην παρέα ή γενικά δε μας πολυενδιαφέρει και ο προορισμός μας. Όταν ξεκίνησα πραγματικά να κάνω ξεκαθάρισμα του που θέλω να είμαι και που δε θέλω να είμαι, τότε ανακάλυψα ότι μπορώ να μην αργώ και να είμαι στην ώρα μου, αρκεί ο προορισμός μου να είναι αυτός που θέλω, δηλαδή να θέλω πραγματικά να φτάσω εκεί στην ώρα μου!

Ένας λοιπόν από τους τρόπους για να μην αργείτε στα ραντεβού σας, είναι να θέλετε πραγματικά να είσαστε εκεί. Αν είναι κάτι που δε θέλετε να πάτε, κάποιο μέρος ή κάποια παρέα που δε σας αρέσει, είναι λογικό να μη βρίσκεστε στην ώρα σας. Άρα το νο1 είναι να κάνετε μια αναθεώρηση για το που πραγματικά θέλετε να είστε.

Πρακτικές συμβουλές για το πώς να μην αργείς!

1. Υπολογίζουμε τον χρόνο διαδρομής με βάση την ώρα και την κίνηση και προσθέτουμε 10 λεπτά για το παρκάρισμα. Προσέχουμε ότι σε διαφορετικές ώρες μέσα στην ημέρα η κίνηση αλλάζει. Το Google Maps είναι συνήθως ακριβές στην εκτιμώμενη ώρα άφιξης. Αν κινούμαστε με τα μέσα, υπολογίζουμε +10 λεπτά στην εκτιμώμενη ώρα άφιξης, λόγω αναμονής ή ανταποκρίσεων.

2. Φροντίζουμε να είμαστε έτοιμοι, τουλάχιστον μισή ώρα πριν την αναχώρησή από το σπίτι μας για το ραντεβού. Σημαντικό, ΟΧΙ μισή ώρα πριν το ραντεβού αλλά από την ώρα της αναχώρησής μας για αυτό! Άρα αν θέλουμε να βρισκόμαστε σε ένα σημείο στις 10 και θέλουμε 30 λεπτά διαδρομή (μαζί με το παρκάρισμα και κίνηση), πρέπει στις 9 να είμαστε έτοιμοι για αναχώρηση.

3. Βρίσκουμε και ετοιμάζουμε τα ρούχα που θα φορέσουμε όσο πιο νωρίς γίνεται. Χάνεται πολύτιμος χρόνος στην προετοιμασία μας για ένα ραντεβού, όταν δεν ξέρουμε από πριν τι θα βάλουμε.

4. Δεν ξεχνάμε τα πράγματά μας, κλειδιά, κινητό, χρήματα ή κάποια άλλα πράγματα που πρέπει να έχουμε μαζί μας στο ραντεβού. Καλό είναι να τα βάλουμε κάπου όλα μαζί πριν την αναχώρηση. Επίσης, υπολογίζουμε τον εξτρά χρόνο που μπορεί να χρειαστεί για να αγοράσουμε κάτι στη διαδρομή (π.χ. γλυκά), ή για να βάλουμε βενζίνη.

5. Αφού έχουμε υπολογίσει όλα τα παραπάνω, βάζουμε ειδοποίηση στο κινητό μας, για να χτυπήσει όση ώρα πριν το ραντεβού χρειάζεται, για να ξεκινήσουμε να ετοιμαζόμαστε.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα έχετε ραντεβού κάπου που πραγματικά θέλετε να είστε, ακολουθήστε τις συμβουλές μου αυτές και θα το πετύχετε. Αρκεί να θέλετε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου